Online personal shopper inhuren voor dameskleding, herenkleding, kinderkleding of spullen voor je interieur. Heb je zelf weinig tijd en inspiratie maar wil je wel wat nieuws? De personal shopper by Puurstyle helpt jou. Zij gaat online voor jou op zoek

FAQ

 

HEB JE NOG VRAGEN? STEL ZE GERUST, WIJ BEANTWOORDEN ZE GRAAG.

hieronder staan de antwoorden op de meest gestelde:vragen

1. KUNNEN JULLIE EEN VOORBEELD LATEN ZIEN VAN ZO'N PERSONAL SHOPPING PAKKET VIA DE MAIL, ZODAT IK WEET WAT IK KAN VERWACHTEN?

2. hoe verloopt het contact? moet ik zelf mailen en alle punten daarin benoemen of komt er een formulier via de mail?  

je krijgt na het bestellen van een personal shopping pakket, een mail met DAARIN een formulier waar je alle stappen kunt invullen. 

3. moet ik nadat ik de shop suggesties in mijn mailbox heb ontvangen, ze zelf kopen?

ja, je krijgt van ons een mail met de uitgekozen item(s) met de link naar de winkel.. door op de link te klikken kom je gelijk, bij je favoriete product(en). bekijk alle items rustig vanaf de bank en Betaal later via de door jouw gewenste betaalmethode.

4. wat als ze m'n maat niet hebben?

alles wat we zoeken is op jouw lichaam/figuur gezocht. dus als jij maat 42 hebt zoeken we daar op. dan krijg je geen shopsuggesties die alleen maat 36 hebben.

Heb je wat extra bedenktijd nodig en is daardoor je maat uitverkocht.? Dan gaan we voor je op zoek naar hetzelfde artikel bij een andere winkel of webshop.

5. ik wil graag duurzame kleding, letten jullie daar op?

als duurzame kleding belangrijk voor je is en je hebt dat bij ons aangegeven op het formulier, dan zoeken we duurzame kleding voor jou. alles is mogelijk: vintage / secondhand designer items. Wij zoeken wat jij wenst! 

6. ik heb een personal shopping pakket gekocht, maar ik zie er niks bij zitten wat ik wil aanschaffen. Wat nu?

jammer maar het kan natuurlijk een keer gebeuren, dat is helemaal niet erg en krijg je, je geld retour gestort op je bankrekening,  minus een styling fee van €10 (bij het small & medium pakket) of €20 fee (bij het large & XL pakket) 

7. IK DACHT DAT IK ALLE ITEMS THUISGESTUURD ZOU KRIJGEN IN EEN BOX/DOOS?

Dat is niet wat wij doen;. Wij zoeken wereldwijd het hele internet af om voor jou de perfecte item(s) te vinden,  het bestellen en afrekenen doe je zelf. bij ons kun je al je favoriete merken shoppen van all over the world. Je bent niet gebonden aan één winkel.

8. Wat als ik het artikel heb gekocht en het blijkt me niet te staan of de stof is lelijk? 

doordat wij met het midden en hoog-segment werken, zijn de kwaliteiten (stof) hoogwaardig en zal dit maar zelden voorkomen. Vandaar dat we niet met het laagsegment werken. het item of de outfit kan natuurlijk altijd tegenvallen (kleur/pasvorm/maat/) helaas is daar weinig aan te doen. je kunt het product retour sturen binnen, meestal, 14 of 30 dagen. wij zullen ons best doen om een vervangend item te vinden.

9. twijfel je nog? lees onze klantervaringen 

10. BESTELLEN JULLIE DE PRODUCTEN OF DOE IK DAT ZELF?

Je bestelt de items zelf. Je hoeft alleen op de door ons gestuurde link te klikken en je komt direct bij je favoriete product(ten) in de desbetreffende winkel of webshop.